סעד הכרחי למצב סיעודי

את העתיד לא ניתן לנבא אבל בהחלט ניתן להתכונן לקראתו. כל אדם עלול להגיע למצב סיעודי המצריך עזרה והשגחה יומיומית. פרי בלאו סוכנות לביטוח מזמינה אותך לקרוא על מצב סיעודי ועל הדרכים להיערך לקראתו.

מהו מצב סיעודי?

מצב סיעודי מוגדר כמצב בו אדם אינו יכול לעשות בעצמו חלק מפעולות היום-יום כמו לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, לאכול ולשתות, ללכת, לשלוט בצרכים ולהשתמש בשירותים. גם תשוש נפש הזקוק להשגחה (למשל חולה אלצהיימר) נחשב לחולה סיעודי. חולה סיעודי הסובל ממחלות קשות נוספות מצבו מוגדר כ"מצב סיעודי מורכב".

מי אחראי לטיפול בחולה הסיעודי?

האחריות העיקרית על הטיפול בחולה הסיעודי מוטלת על בני המשפחה של החולה. טיפול לא רפואי בחולה סיעודי אינו חלק מ"סל השירותים" של קופות החולים.

שאלות ותשובות בנושא ביטוח סיעודי >>

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הוא מוצר ביטוחי לפיו המבוטח משלם פרמיה חודשית וחברת הביטוח מתחייבת להשתתף במימון אשפוז סיעודי או טיפול סיעודי בבית במצב סיעודי.
ביטוח סיעודי - 5 שאלות ב 60 שניות >>

ביטוח סיעודי בסוכנות לביטוח פרי בלאו

היות והטיפול הסיעודי כרוך בהוצאות שוטפות כבדות והגופים הציבוריים נותנים במצב סיעודי סיוע חלקי בלבד, רוב התשלומים מוטלים על החולה ומשפחתו.רכישת ביטוח סיעודי מאפשרת לחולה ולמשפחתו לשמור על רמת החיים בה הם מורגלים.פרי בלאו סוכנות לביטוח דואגת לתת מענה מקצועי ומתאים לצרכי המבוטח ובני משפחתו ממגוון מוצרי הביטוח של חברות הביטוח המובילות בישראל.

למידע נוסף - שאלות ותשובות >>

לקבלת הצעה לחץ כאן >>

למידע נוסף על פרי-בלאו סוכנות לביטוח בע"מ >>